
Velkommen til vores FAQ-side
Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål om vores produkter, bestillingsproces, levering og meget mere.
Vores mål er at gøre din shoppingoplevelse i Melitta® Online Shop unik. Vi har omhyggeligt sammensat denne FAQ-side for at give dig en hurtig og omfattende informationskilde.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Spørgsmål & Svar
Bestillinger på melitta.dk

Betaling i butikken
Du har 14 dage til at betale dit køb via Klarna.
Ved direkte betaling trækkes beløbet direkte fra din konto eller kort i forbindelse med købet. Vi tilbyder denne betalingsmetode via Klarna, som håndterer transaktionen sikkert og nemt. Efter gennemført betaling modtager du en bekræftelse, og din ordre behandles med det samme. Hvis du har spørgsmål om din betaling, kan du kontakte Klarna for yderligere information.

Levering & Forsendelse i butikken
Vores leveringspartner er Bring.
Alle ordrer over 350 DKK er gratis fragt. Ved bestillinger under 350 DKK tilkommer der en forsendelsesomkostning på 99 DKK.

Returneringer
Beløbet, der skal refunderes, bliver krediteret til dig, efter vi har modtaget din pakke og kontrolleret varerne. Melitta® dækker omkostningerne ved returneringen for dig.
Her finder du oplysninger om fortrydelsesretten samt fortrydelsesformularen.

Produkter

Min konto
